Skip to content
Hang on WordsHang on Words
  • 0

    Kurv

    Ingen varer i kurven.

  • forside
  • om
  • produkter
    • Par spil
    • Forældrerollen – spil om børneopdragelse
    • Selskabsspil for voksne
    • Spørg ind-pakke m. alle 3 spil
    • Selskabsspil for voksne – Special Edition
  • inspiration
    • de fire elementer
    • artikler
  • sig hej
  • Kurv / DKK0.00 0
    • Ingen varer i kurven.

Vilkår & betingelser ved online køb

1

Bestilling & Ordrebekræftelse

Efter indtastet bestilling af varer og gennemført betaling, modtager du en ordrebekræftelse pr. mail. Vær opmærksom på korrekt indtastet e-mail adresse. Aftalen er bindende, når du klikker ”godkend køb” og der efterfølgende står ”Tak for din bestilling”.

Du er velkommen til at printe salgs- og leveringsbetingelser ud i forbindelse med dit køb. Ved forkert indtastet oplysninger eller anden fejl ifbm. bestilling, kan du kontakte mig på mail post@jeannefairy.dk så vil jeg hjælpe dig så godt jeg kan.

2

Fortrydelsesret

Du har ret til at fortryde aftalen om køb af vare(ene) efter forbrugeraftalelovens § 17. Fortrydelsesfristen er 14 dage og regnes som udgangspunkt fra den dag, du har modtaget varerne. Hvis du f.eks. modtager varerne den 1. i måneden og også har fået de nævnte oplysninger, har du frist til og med den 15. i måneden. Har du først fået oplysningerne senere, f.eks. den 3. i måneden, har du frist til og med den 17. i måneden. Skulle fristen udløbe på en helligdag, lørdag, grundlovsdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag, kan du vente til den følgende hverdag.

Læs venligst salgs- og leveringsbetingelserne igennem, før du afgiver bestilling.

3

Reklamation

Ved forbrugerkøb gives der efter købelovens bestemmelser herom en reklamationsret på 24 måneder på alle varer (12 mdr. ved handelskøb). Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved produktet der var tilstede ved levering, men som først har manifesteret sig i indtil 24 måneder efter købet. Det er dog en forudsætning, at disse mangler ikke er opstået som følge af din fejlagtige brug af produktet, eller anden skadeforvoldende adfærd. Du skal reklamere indenfor rimelig tid efter du har konstateret manglen. Reklamerer du inden 2 måneder anses reklamationen altid for værende rettidig i forbruger køb. I handels køb kræves straks en reklamation. Reklamationsret er IKKE det samme som garanti, og det er ikke alle fejl der vil kunne blive udbedret via reklamationsretten. Vi tager forbehold for fejl i specifikationer angivet på siden, kontroller derfor altid med producentens hjemmeside.

Når du benytter din reklamationsret bedes du venligst vedlægge en kort, præcis og fyldestgørende fejlbeskrivelse samt en kopi af din faktura. Såfremt ovenstående ikke iagttages forbeholder vi os retten til at sende pakken retur for købers regning. Husk at emballere denne forsvarligt. Hvis varen er defekt vil den blive repareret, og hvis det ikke kan lade sig gøre, vil den blive ombyttet til en tilsvarende vare. Såfremt varen efter nærmere undersøgelse ikke findes at lide af en mangel forbeholdes ret til at opkræve gebyr på kr. 400,- plus porto for arbejdstid i forbindelse med fejlfinding. Ved vandskade og tilsvarende, hvor der er tilbageholdt oplysninger om skaden, kan vi forlange et gebyr på op til kr. 800,- plus porto. Beløbet skal forudbetales førend varen sendes retur. Inden du sender varen til os skal du kontakte os pr. mail, så vi kan sikre os at du er bekendt med dette.

Ønsker du at reklamere over et produkt skal det indsendes til følgende adresse:
Jeanne Fairy, Skovrankevej 1, 2820 Gentofte. Husk at kontakte mig først, på e-mail, da en del produkter laves direkte ved producentens værksted og derfor skal sendes direkte til dette og IKKE til mig. Original emballage skal gemmes, da det ellers kan være svært at sende varen retur til reparation.

4

Betaling

Du kan betale for vare(ene) med Dankort, VISA, Mastercard, Dankort og Mobilepay. Al betaling håndteres af Clearhaus(betalingsmodul). Clearhaushåndterer alle betalinger og kortdata og lever op til internationale sikkerhedsstandarder (den såkaldte Payment Card Industry Data Security Standard, forkortet til PCI DSS). Udvekslingen af oplysninger mellem mig og databehandleren sker krypteret i SSL (Secure Socket Layer). Beløbet trækkes på din konto, når vi afsender varerne.

Jeg sender pakker overalt, fragtprisen er som udgangspunkt 60,- men køber du for mere end 500,- er fragten gratis. Varerne leveres normalt i løbet af ca. 2-5 hverdage, såfremt der ikke i bestillingen specifikt er anmodet om en senere leveringsdato. Levering kan ske tirsdag til lørdag, da forsendelse sker mandag til fredag. Der er ingen forsendelse på lørdage, søn- og helligdage. Ved store bestillinger kan der indgås aftale omkring leveringstidspunkt.

5

Ekspeditionsgebyrer

Jeg afkræver ikke ekspeditionsgebyr, i stedet takker jeg mange gange for at du ville handle hos mig.

6

Sådan køber du dine varer

  1. Find den eller de varer du ønsker, foretag evt. tilpasning og læg dem i indkøbsvognen. Du kan se indholdet af din indkøbskurv i øverste højre hjørne.

  2. Gå herefter til kassen.

  3. Opret dig som kunde.

  4. Vælg forsendelse eller afhentning.

  5. Vælg betalingsmetode

NB! Tjek at du har indtastet alle oplysninger korrekt og godkend vores handelsbetingelser, herefter kan du afslutte købet. Vær opmærksom på, at du ved køb af varer i webshoppen skal accepterer vores salgs- og leveringsbetingelser, og at der tages forbehold for trykfejl, udgåede varer, afvigelser fra det skrevne samt de viste billeder.

Vilkår & betingelser ved online køb

1

Bestilling & Ordrebekræftelse

Efter indtastet bestilling af varer og gennemført betaling, modtager du en ordrebekræftelse pr. mail. Vær opmærksom på korrekt indtastet e-mail adresse. Aftalen er bindende, når du klikker ”godkend køb” og der efterfølgende står ”Tak for din bestilling”.

Du er velkommen til at printe salgs- og leveringsbetingelser ud i forbindelse med dit køb. Ved forkert indtastet oplysninger eller anden fejl ifbm. bestilling, kan du kontakte mig på mail post@jeannefairy.dk så vil jeg hjælpe dig så godt jeg kan.

2

Fortrydelsesret

Du har ret til at fortryde aftalen om køb af vare(ene) efter forbrugeraftalelovens § 17. Fortrydelsesfristen er 14 dage og regnes som udgangspunkt fra den dag, du har modtaget varerne. Hvis du f.eks. modtager varerne den 1. i måneden og også har fået de nævnte oplysninger, har du frist til og med den 15. i måneden.

Har du først fået oplysningerne senere, f.eks. den 3. i måneden, har du frist til og med den 17. i måneden. Skulle fristen udløbe på en helligdag, lørdag, grundlovsdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag, kan du vente til den følgende hverdag.

Læs venligst salgs- og leveringsbetingelserne igennem, før du afgiver bestilling.

3

Reklamation

Ved forbrugerkøb gives der efter købelovens bestemmelser herom en reklamationsret på 24 måneder på alle varer (12 mdr. ved handelskøb). Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved produktet der var tilstede ved levering, men som først har manifesteret sig i indtil 24 måneder efter købet. Det er dog en forudsætning, at disse mangler ikke er opstået som følge af din fejlagtige brug af produktet, eller anden skadeforvoldende adfærd. 

Du skal reklamere indenfor rimelig tid efter du har konstateret manglen. Reklamerer du inden 2 måneder anses reklamationen altid for værende rettidig i forbruger køb. I handels køb kræves straks en reklamation. Reklamationsret er IKKE det samme som garanti, og det er ikke alle fejl der vil kunne blive udbedret via reklamationsretten. Vi tager forbehold for fejl i specifikationer angivet på siden, kontroller derfor altid med producentens hjemmeside.

Når du benytter din reklamationsret bedes du venligst vedlægge en kort, præcis og fyldestgørende fejlbeskrivelse samt en kopi af din faktura. Såfremt ovenstående ikke iagttages forbeholder vi os retten til at sende pakken retur for købers regning. Husk at emballere denne forsvarligt. Hvis varen er defekt vil den blive repareret, og hvis det ikke kan lade sig gøre, vil den blive ombyttet til en tilsvarende vare. 

Såfremt varen efter nærmere undersøgelse ikke findes at lide af en mangel forbeholdes ret til at opkræve gebyr på kr. 400,- plus porto for arbejdstid i forbindelse med fejlfinding. Ved vandskade og tilsvarende, hvor der er tilbageholdt oplysninger om skaden, kan vi forlange et gebyr på op til kr. 800,- plus porto. Beløbet skal forudbetales førend varen sendes retur. Inden du sender varen til os skal du kontakte os pr. mail, så vi kan sikre os at du er bekendt med dette.

4

Betaling

Du kan betale for vare(ene) med Dankort, VISA, Mastercard, Dankort og Mobilepay. Al betaling håndteres af Clearhaus(betalingsmodul). Clearhaushåndterer alle betalinger og kortdata og lever op til internationale sikkerhedsstandarder (den såkaldte Payment Card Industry Data Security Standard, forkortet til PCI DSS). Udvekslingen af oplysninger mellem mig og databehandleren sker krypteret i SSL (Secure Socket Layer). Beløbet trækkes på din konto, når vi afsender varerne.

5

Ekspeditionsgebyrer

Jeg afkræver ikke ekspeditionsgebyr, i stedet takker jeg mange gange for at du ville handle hos mig.

6

Sådan køber du dine varer

  1. Find den eller de varer du ønsker, foretag evt. tilpasning og læg dem i indkøbsvognen. Du kan se indholdet af din indkøbskurv i øverste højre hjørne.

  2. Gå herefter til kassen.

  3. Opret dig som kunde.

  4. Vælg forsendelse eller afhentning.

  5. Vælg betalingsmetode

NB! Tjek at du har indtastet alle oplysninger korrekt og godkend vores handelsbetingelser, herefter kan du afslutte købet. Vær opmærksom på, at du ved køb af varer i webshoppen skal accepterer vores salgs- og leveringsbetingelser, og at der tages forbehold for trykfejl, udgåede varer, afvigelser fra det skrevne samt de viste billeder.

Hurtig genvej
  • artikler
  • de fire elementer
  • forside
  • inspiration
  • om
  • produkter
  • sig hej
  • vilkår
Følg med på instagram
Uh… var det lige det berømte 10.000 kroners spørgsmål jeg hev op af hatten! Måske synes du slet ikke selv, at du bruger særlig meget tid på de sociale medier – men kan du så frasige dig, at du ikke lader dig styre af alt det der foregår på medierne? Og hvad med alle dem du følger? Spejler du dig lidt for meget i dem? Internettet er gået fra, at være en måde at kommunikere på til, at være et udstillingsvindue. Rigtig mange (især unge) lader de sociale medier definere hvem de er – eller hvem de skal blive til. Det gælder alt fra mode, make-up, mad, livsstil og karriere valg. Prøv den her lille øvelse: Sæt dig godt til rette, luk dine øjne og mærk godt efter i dig selv, hvordan tror du at dit liv ser ud om 10 år? Er det stadig de samme ting du poster på de sociale medier? Tror du, at det er de samme idealer du søger? Hvis du har lyst, så skriv svarene ned i en konvolut og gem i nogle år. Jeg er stensikker på at du allerede i løbet af nogle få år, vil opleve at noget har forandret sig – og hvis du fortsat arbejder med dig selv, så vil du stå stærkere som den DU er! Hvis du har lyst til at blive klogere på dig selv og andre, så hop ind på webshoppen og bestil dit spil idag.
.
.
#socialemedier #selvværd #selvtillid #udvikling #hangonwords #selvudvikling #usikkerhed #perfekt #smukt
Selvværd er noget vi alle taler om, både som vo Selvværd er noget vi alle taler om, både som voksne og ifht. vores børn. Og hvem har ikke hørt sætningen ’han har aldrig haft et særlig stort selvværd’. Kan man virkelig sige sådan? Egentlig ikke… Selvværd er jo ikke noget vi har med fra fødslen, det er noget forældre skal støtte barnet i at få. Så hvis du er forælder, kan du lige spørge dig selv, hvor meget fokus du har på at støtte dit barn i at få et bedre selvværd? – og i så fald, hvilken metode benytter du? 

Rigtig mange tror, at det handler om at rose barnet til, at få et godt selvværd. Men sådan er det faktisk langt fra… jo vidst, dit barn har brug for ros, men det der virkelig får selvværdet til at skyde i vejret, er når du som forælder er i stand til at se på dit barn med kærlige øjne, hjælpe det til at føle sig følelsesmæssigt afstemt (det vil sige, støtte barnet i lige præcis det, det føler – uanset hvilke følelser det er) og vise dit barn hvor elsket det er. Og sidst men ikke mindst – husk at styrke dit eget selvværd! Kunne du tænke dig, at blive en mere bevidst forælder og få indsigt i din rolle ifht. dit barn? Så hop ind på webshoppen og bestil spillet ’Spørg Ind – bliv klog på din forældrerolle’.
.
.
#hangonwords #børn #selvværd #selvtillid #forældre #forældrelivet #følelser #forældrerollen #voresbørn
Måske er du netop nybagt mor, eller måske vent Måske er du netop nybagt mor, eller måske venter du dit første barn? Du har sikkert allerede gjort dig en masse tanker om din moderrolle – og måske tænker du over hvordan du skal lære, at forstå barnets sprog. De første mange måneder skal du stole på din intuition! Alt ligger lagret i vores hjerne, når vi får et barn. Der har det ligget lige siden stenalderen (eller længere endnu?…)
Rigtig mange mødre oplever, at
 
 
Med tiden (når barnet er ca. 18-24 mdr.) så opdager dit barn, at det har et sprog, og at det kan deles med andre. Barnet forsøger nu på sin helt egen måde, at formidle oplevelser og meninger. Det er en helt ny verden for både barn og forældre. Det kan godt være en svær proces for dit barn, for det kan godt sætte ord på en masse, men forstår ikke at sætte de rette ord på følelserne. For følelser skal forbindes med kropssansninger som f.eks. når man som voksen kan mærke at man er træt, og nok burde gå i seng. Den proces sker først, når barnet er noget ældre, og det glemmer forældre nemt - og tager det ofte for givet, at barnet sikkert selv kan sammensætte følelser og kropssansninger. Kunne du tænke dig, at blive bedre til, at stå i din egen forældrerolle? Så hop ind på webshoppen og bestil dit spil i dag.  
.
.
#morlivet #mor #nybagtmor #baby #forældre #forældrelivet #voresbørn #børn #intuition #udvikling
• GIVEAWAY/KONKURRENCE • Det er et nyt år o • GIVEAWAY/KONKURRENCE •

Det er et nyt år og derfor har vi en giveaway til jer! Nu har vi også tema uge om “forældrerollen” så det er det helt rigtige tidspunkt til lidt forkælelse!✨ Denne gang bliver det spillet: “Bliv klog på din forældrerolle” 💚 Alt du skal gøre for at deltage er:

1: Følg @hangonwords 
2: Like billedet 
3: Tag den du vil spille spillet med 

Vinderen bliver fundet på søndag d. 17 januar - held og Lykke!🤞🏽💛
.
.
#giveaway #konkurrence #hangonwords #forældrerolle #forældrelivet #forældre #børn #familie #udvikling #meditation
Selvværd er følelsen af at være god nok som den Selvværd er følelsen af at være god nok som den man er! Selvtillid er evnen til at stole på, at man kan det man vil! Selvværd får børn af at stole på, at det de føler er helt ok – og når forældre møder barnet med kærlige øjne og nærvær. Selvtillid kommer af at prøve og opdage, at vi godt kan, det vi sætter os for. Hvis du gerne vil træne dit barns selvtillid, er strategien sjældent at sige ’kom så, du kan godt’! Du må hellere spørge barnet ’tror du, at du kan?’ og sig det i et toneleje, der er let og lad så barnet reflektere lidt over det. Der er brug for, at beskeden kan bevæge sig fra hjernen og ned i maven – det er der vi mærker om vi kan, og det der vores styrke ligger. Men hvis andre hele tiden bare siger ’kom så, du kan godt’ så lærer vi aldrig at mærke efter selv. Og selvtillid er, når vi selv kan mærke efter! Har du lyst til at blive bedre til at ’mærke’ efter som forælder? Så hop ind på webshoppen og bestil dit spil i dag.
.
.
#børn #forældrelivet #forældre #selvværd #selvtilid #følelser #styrke #udvikling #selvudvikling #familie #stolt
Dumme mor…   Kender du den sætning ’dumme mo Dumme mor…
 
Kender du den sætning ’dumme mor’ – den har de fleste mødre vidst hørt (ja det gælder så også fædre for den sags skyld) og så står du der og ved ikke lige hvad du skal sige til den sætning?.. Det kan også være svært, især fordi sætningen kan være påvirket af situationen som f.eks. hvis du har travlt og barnet ikke gider tage overtøj på, så I kan komme ud ad døren. Så ender du måske med at blive den ’dumme mor’ og skælde ud, eller bare vende dig om og lade som ingenting – og begge dele er lige dårlige strategier. 

Det bedste du kan gøre er, at trække vejret dybt, give dig god tid, tage øjenkontakt med dit barn, vær nærværende og sig så ’Ja mor er dum lige nu – men vi skal altså ud ad døren, for vi skal nå…’ Lige der, vil dit barn faktisk føle sig både hørt og set. Barnet vil føle at du forstår, og at det er ok at du er dum lige nu. Når du handler på denne måde, så hindrer du, dit barn i at føle sig ’dum’ senere i livet – og i stedet, lære at det er ok at føle som man føler. Kunne du tænke dig, at blive den bedste version af dig selv som forælder? Så hop ind på webshoppen og bestil dit spil i dag.
.
.
#forældre #forældrerollen #forældrelivet #hangonwords #udvikling #selvudvikling #familie #uvenner #kommunikation
Om os

SPØRG IND udfordrer dig til, at reflekterer over det der er aktuelt i dit liv – og er en helt ny måde at få klarhed og indsigt i dig selv og andre. Spillet sætter gang i interessante og anderledes samtaler, og du får mulighed for, at sætte ord på tanker og følelser. Spil det med familien, vennerne eller din partner.

Copyright 2021 © Hang on Words | Fotograf: Christina Hauschildt | Grafisk designer: Giulia Camille Bianchi
  • forside
  • om
  • produkter
    • Par spil
    • Forældrerollen – spil om børneopdragelse
    • Selskabsspil for voksne
    • Spørg ind-pakke m. alle 3 spil
    • Selskabsspil for voksne – Special Edition
  • inspiration
    • de fire elementer
    • artikler
  • sig hej
  • Assign a menu in Theme Options > Menus
  • Log ind

Log ind

Mistet din adgangskode?